Saturday, March 22, 2014

hi im coming back

Salam

Dah 3 Bulan baru nak update, pheww hidup macam biasa je lah , busy? I'm bet semua student akan cakap hidup dorang busy kan macam tu lah juga aku. Tapi busy busy aku ada la juga masa nak tengok running man , appa odinga (betul ke eja) and WGM.. *eh busy ke*

Aku baru habis minggu test. Secara konklusinya test 1 aku macam biasa lah aku KECEWA with the same reason aku sebenarnya careless tak cukup prepare and whatsoever.  Takut nya nak tunggu result 1st test.

This year dah start masuk surgery, this year semua practical pun da memang kene practice tak boleh dah nak main nyorok2 belakang kawan sebab tak nak buat sometime im a bit frustrated with myself , tapi takpa la anggaplah learning process ye tak.


lastly
Hi readers semoga korang happy dengan pilihan hidup korang
and semoga hidup kita baik baik sahaja

loads love




this picture was captured during my practical at Ladang infoternak , my friends said it kind of dance to atract the female. if im wrong do correct me ya :D

No comments :