Saturday, August 31, 2013

main la ko sesorang



Hai selamat datang ke teratak saya.
 Teratak ini di beli 4 tahun yang lepas.


Ini ruang dalam rumah saya


Meeting dengan jiran tertangga
Setiap hujung minggu


Ini rumah kesayangan tisha dia beli masa umur 3 tahun. Time beli tu kotak rumah dengan dia besar lagi  kot kotak rumah dari dia. Rumah ni beberapa kali ranap akibat hentakkan kaki kaki raksasa haha. Tapi abah still berbesar hati baiki balik rumah ni. 

Aku tak suka rumah ni sebab bersepah. Hari tu aku rasa time aku kemas rumah aku dah nyorok dah rumah tisha ni. Haish tak tahu macam mana dia jumpa balik --''

Masa aku tangkap gambar rumah ni dia cakap "Eleh nak letak kat insta lah tu"
Whatever r tisha haha

1 comment :

A Girl Like You said...

Ok! Cute! fairytales sgt! :)

And i love ur blog background! Vintage! ;)