Monday, August 12, 2013

Instagrille mari kita berinsta


aku download software ni sesaje je. Sebab aku suka sangat install benda merepek then bila laptop berat aku salahkan juga game football manager adik aku yang "beratkan" lappy aku muahaha. Instagrille ni adalah salah satu program merepek yang aku download selepas aku install BMI calculator :) *motip*

Apa yang aku suka program ni dia ada notification yang akan appear kat sebelah kiri and dia tak de bunyi. so tak lah menganggu aktiviti aku menonton movie.hikhik hik. 

Then program ni ada "download image" function. So kadang-kadang kalau aku nak download image quote yang best2 kat insta boleh la. hee


COMEL dop budak ni hoho ouh addin


Actually program ni tak penting pun kene ada kat lappy anda. Tapi seperti yang aku mention kat atas aku suka download benda alah macam ni. So tak boleh nak kata apa da la.

Salam syawal!

No comments :