Tuesday, August 27, 2013

gedik

Aku rindu sekolah perempuan tu. Aku rindu geng aku. 
Aku rindu makan laksa mak cik kantin.
Lepas tu korang duk nganjing aku makan sambil cover mulut --''
*ayu sangatlah kan* ;p

Kita lepak lepas sekolah kat library.
Tolong susun buku, daftar buku balik lambat pun takpa

Korang buat surprised party masa birthday aku .
Komplot dengan mak aku
Happening gila!


8 tahun dahulu tudung kita senget pun tak kisah
*sekarang senget juga sikit haha*


masing masing ada niat tak nak bawak hand bag sebab nak tumpang beg kawan
end up semua bawak beg kecuali yang sorang tu haha
*still tak matang haha* --''

masa jumpa duk excited cerita pasal kahwin last sekali baru sedar semua single lagi --''
konklusi kalau tak jumpa sapa-sapa kita suh parents lah carikkan
*haha*

Time keluar hari tu aku excited pilih baju nak beli.
Korang komen yang ni 'see through' la 'ketat la'
At last tak jadi ambilKorang je yang berani komen macam tu kat aku
Korang sayang aku kan thanks :)
*perasan*



walau umur dah dua dekad , tapi still rasa macam lepak time form1 dulu
dulu-dulu nak lepak parents yang kene p hantar ,
 tapi sekarang dah ade orang yang tolong pick up kan
almaklumla orang tu dah bekerjaya ada kereta sendiri ,
ada yang dua orang tu dah nak masuk final year
aku je yang lambat lagi sob sob --''


aku cakap aku tak nak buka fb masa korang grad, aku jeles korang habis awal haha!!
then ada orang tu cakap dia nak sambung study next year,
mana lah tahu habis sama dengan aku insyaAllah yea!
so sweet :D

aku doakan semoga semua nya berjaya dalam kerjaya masing-masing
taun depan kita jumpa lagi!

No comments :