Saturday, July 20, 2013

Jika saya besar nanti . . . :D


Hai readers (ntah ada ke idak) huhu

Tajuk yang tak boleh nak hadam.. haha mari aku habiskan ayat di atas Jika saya besar nanti saya nak rumah macam ni. Tapi saya tak la kecik mana saya dah besar cuma tak kerja lagi je hukhuk .  Rumah impian saya tidak lah perlu ada parit macam tu. Ouh tidak perlu ye nanti musim hujan habis la tenggelam rumah saya. Cuma fokuskan rumah itu sahaja. Strukturnya ouh.. Saya amat mengemari rumah yang tak seberapa nak besar. Kecik je. Rumah besar besar nanti takut nak tinggal sorang2.. So kecik comel macam tu pun okay. hee ok lah gtg :)




Salam Ramadhan







2 comments :

ieLa yaaCoB said...

haha..comel!parit lagi besar dr umah..last2 sedare dtg.dok dlm parit jelah..hahaha

LITTLE NUUR said...

haha.. sedara pasang khemah kat luar rumah.. cukup time makan.. naik sampan ambil makanan wehee~