Wednesday, February 13, 2013

doa bapa mati kemalanngan

Petang tadi aku keluar. Di pendekkan cerita,aku teman kawan aku pergi tandas, since tandas penuh aku tunggu dia dekat bilik tepi tandas tu. Ala bilik yang ada kerusi selalu tempat perempuan nak touch up sikit sikit. Masa tunggu si kawan aku,  ada dua girls sebelah aku duk betul betul kan rambut i guess. Tetiba bunyi deringan phone

"Helloo..apa? p la amik sendiri"

dan si perempuan ni mematikan telefon

Dia cakap kat kawan dia, bapak aku suh ambil mak tapi aku tak nak, dia cakap kalau tak ambil biaq mampuih mak kat sana. Biaq la ..  dengan dia dia sekali mampuihh dalam kemalangan."

Lantas dua orang budak perempuan tu keluar dari bilik tu.

Masa tu aku macam tersentap la juga. Aku tengok atas bawah minah tu. Orang cakap don't judge the book by its cover tapi aku rasa kalau cover pun dah macam tu cara cakap pun dah macam tu tak tahu la nak habaq macam mana. Aku tak tahu apa cerita di sebalik si perempuan dan bapanya. 

Moga kedua dua belah pihak mendapat kesedaran 



Till here da~~


3 comments :

Lieya VoN JaY said...

nauzubillahminzalik.... ada jugak manusia macam ni.. mendoa kan benda yg xelok utk org tua sniri

ascil.punye.lah said...

astaghfirullah.sampai hati dia ='(

amy syifa said...

astaga..baru masuk U dah buat perangai mcm tuhh.. nnt klu da keje besar xtau la mcm mne..