Saturday, November 12, 2011

peah tipah and joyah ;D

Hye kami tiga sekawan 
Peah,Tipah and Joyah !

Ah, Tip and Joy

 Macam mana la kitaorang boleh dapat nama seKlasik macam tu?? :DD

Aimi la yang pakai tudung coklat tu suka sangat panggil aku tipah. Ni di sebabkan masa malam persembahan untuk "buddy budak2 Vet" hari tu aku pegang watak " Si Tipah yang sangat annoying gitu" Since hari tu dia suka sangat panggil aku tipah. Then di sebabkan aku rasa macam tak best la pulak aku je yang ada nama glamer aku paggil la dia Peah.

"Ouh ko panggil aku tipah ye meh aku panggil ko peah." 
Then tanpa di sedari Mira( yang pakai tudung corak2) tu terdengar aku panggil aimi tu peah.


Seminggu kemudian Mira terjumpa Aimi kat kelas bakti siswa. Di sebabkan Mira rasa macam eh macam kenal la budak ni hari tu nampak budak ni sembang dengan fatin. Then dia pun pergi tegur si Aimi 


"Ni Peah kan?" nada dengan yakinnya
 Tersentap aimi bila dengar mira panggil dia peah HAHA 
ni mesti fatin punya kerja!!!!  :)) aimi balas


Bila  terjumpa  kat atas bas nak pergi kelas Mira and Aimi cerita apa yang terjadi kat kelas Baksis hari tu.

ouh mana aci kitaorang je yang ada nama. 
Aku and Aimi pun panggil Mira "Joyah"




 Lama kelamaan nama tu terlekat dalam kalangan kita orang :D ....





2 comments :

ascil.punye.lah said...

hakhakahak.hai ah tip dan joy.saya markonah.selamat berkenalan.tak bole bla.

LITTLE NUUR said...

hye markonah :D