Monday, November 14, 2011

godek dan golek



Hye!

Setelah seminggu aku berhempas pulas nak connect lappy aku dengan wifi uSpot. Macam pelik je bila semua orang dapat then aku punye je tak dapat. Sebelum balik hari tu dapat je aku rasa uSpot ni.Then bila terpikir IP address connection aku yang selalu berubah almaklumla lappy aku banyak tangan yang pegang nak hack wifi tu la wifi ni la last last kat kolej aku jugak yang tak dapat. 

So aku pun try la godek godek balik setting internet aku cisss rupanya di sini puncanya. Tu la akibatnya ada adik beradik yang terlebih celik IT -.-''



Tadi kan aku tergolek dalam bus
nasib baik bus bdk2 vet
HAHA 

3 comments :

ascil.punye.lah said...

anda tergolek?awww~

N A T A S Y A ツ said...

aduh , tergolek ?
macam mana bole berlaku ?
dalam bas pulak ^^

LITTLE NUUR said...

ascil and natasya :D haha not like golek..just tersenget hampir jatuh huhu -.-'' segan je

saje nak memeriahkan tajuk letak ayat gempak sikit huhu