Sunday, October 30, 2011

kata sentimental -.-''

Sila tengok tajuk aku. Haha sentimental tuuu bukan mental ye. Apakah maksud sentimental?


sen·ti·men·tal

Adjective
1.expressive of or appealing to sentiment, especially the tender emotions and feelings, as love, pity, or nostalgia: a sentimental song.
2.pertaining to or dependent on sentiment:  
3.weakly emotional; mawkishly susceptible or tender: .
4.characterized by or showing sentiment or refined feeling

err ada kene mengene ketajuk hari ni ? Ya ternyata tiada kene mengene dengan benda yang aku nak tulis hari ni. Sebenarnya aku just nak share quotes dari kawan-kawan aku. Ntah kenapa aku rasa macam ehh sesuai la dengan situasi aku sekarang. Quotes yang aku ambil ni dari status fb/twitter etc kawan kawan aku. btw Sori geng wa ambil tak bagi tahu lu heee *ok bajet gangster sila muntah sekarang* heee


I have no need for people who comes to me when they need me, then throw me aside when they're fine ~ Obaidly (nama singkatan)

kadang kadang anda harus sedar yang tak semua orang ada mak bapak kayaaa macam kau, bersyukurlah, jgnlah bongkak dan memperkecilkan orang lain ~ nia (nama timangan hehe)


dua quotes je pun yang aku nak share :D
intro je panjang berjelar
hehe
ok la gtg
tc!



3 comments :

ascil.punye.lah said...

quotes dari saya."fatin pergi stadi,jgn asyik blog aje."sekian,terima kasih.

LITTLE NUUR said...

hmm baik cik ascil -.-''
*terus buka buku*

cik nur said...

hurm nice quotes :)