Monday, October 24, 2011

habis ber'titas'

Sehari suntuk ngadap lappy nak siapkan keje titas nye pasal. Aku rasa tak pernah la pulak aku serajin ni siapkan assignment di awal cuti midsem. Weee bangga kejap :D Ni pun aku buat awal awal sebab nak e-mail kat grup leader  dia nak compile before naik cuti sem. Kalau tak tak ada nya aku nak usik bende alah ni kat rumah. Tapi bagus gak aku buat tak la kerja bertangguh kan. Ish ish tak elok taw buat kerja bertangguh *kononya la* hehe


Sepetang menelaah Li Shizhen

Tadi baru check result biochem ouh separuh je dapat hah itu la padahnya masuk kelas mata separuh so markah separuh je. Ok la nak pergi makan.bye :)


Titas   : Tamadun Islam dan Tamadun Asia :)

2 comments :

ascil.punye.lah said...

titas tuh ape? @___@

LITTLE NUUR said...

tamadun islam tamadun asia..
selalunya budak dip dah ambil..
ascil dah ambil ke belum?

mcm fatin bdk matrik smbumg degree parah sikit la sebab kene carry byk subjek -.-''