Saturday, August 27, 2011

terima kasih mak long dan pak long ;p

Tuah ayam nampak di kaki tuah manusia siapa yang tahu ece berfalsafah aku di pagi hari. Sebenarnya tujuan post ni di tulis ok sila tengok tajuk.adalah untuk mengucapkan ribuan terima kasih kat pak long and mak long sebab sudi belanja anak saudaranya(aku la tu) tudung raya merangkap tudung pergi kelas pun boleh hehe..

Ceritanya bermula bila mak long tanya pasal persiapan aku nak sambung study. Baju baju dah beli sikit stationary hmm masih tak complete and borang borang insyaA yang lubang lubang tu akan di isi kelak. Tudung? Err tak beli lagi la mak long hehe.. so mak long pun balas tak pa lah nanti kita pergi ariani pak long belanja tudung. *dalam hati * Gembira gembira gembira ;)

Weee hari rabu hari tu mak long call abah minta tolong hantarkan aku ke ariani. Mula mula segan alah la jugak nak pilih tudung and truly speaking aku tak pernah lagi nak cuba pakai tudung yang ada awning ni. Tudung syiria tu pernah la sekali pakai.Tapi malu malu pun pilih la juga. :)

Pak long and mak long belanja 3 helai tudung.. Serius memang speechless la time tu. Masa salam dengan pak long. Pak long siap pesan belajar elok elok :D Ok pak long insyaA fatin belajar rajin rajin!! :D

Akhir sekali terima kasih sekali lagi kat pak long and mak long kerana sudi belanja anak saudara yang sorang ni tudung. Semoga di murahkan rezeki dipanjangkan umur oleh Nya :)







yang ikhlas: 
dari anak saudaramu :D

3 comments :

aDieLa said...

ARIANI tuh~...
kelas gituhhh..

LITTLE NUUR said...

wee org belanja wehh kalau aku nak beli ouh tggu keje larr ;p

ieLa yaaCoB said...

untunglah dpt tudung raye..hehe=p