Saturday, August 20, 2011

on this day 2010

korang perasan tak fb selalu paparkan status fb kita tahun lepas untuk tarikh yang sama contohnya hari ni 20 Ogos kan. Tadi masa on9 tetiba tengok kat tepi profile dia tulis


 On This Day 2010.  Bila klik keluar la status ni. Setahun yang lepas aku tengah buat kuih raya masa ni. Tapi tahun ni aku belum buat lagi. Esok la kot :) Tapi kuih kuih tunjuk dah beli dah. Masalahnya kuih tunjuk tak rasa puas bila makan so kene buat jugak kuih raya :D





No comments :