Sunday, August 7, 2011

kahwin ;)

Masa tengah on9 fb tetiba ada kawan fb yang share satu link blog ni. Mula mula malas nak klik bila tengok title Kini Aku Bergelar Seorang Isteri weee tangan laju je nak klik. Bila baca dari mula sampai habis aku dah dapat keihklasan hati penulis blog. Ntah la tetiba rasa kagum dengan penulis blog yang bagi aku matang dalam membicarakan soal jodohnya. Even aku umur 19 tak la rasa sematang dia.



Actually aku pun ada je kawan yang nak kahwin tahun ni. Tapi mostly mereka semua dah tak minat belajar dan mahu menumpukan hal rumah tangga mereka. Tapi yang aku kagum dengan penulis blog ni dia still akan sambung degree dia and btw dia budak matrik juga. Whoa! Kagum dengan anda :D



Aku doakan semoga jodoh penulis blog dan pasangannya berpanjangan. Amin :)

8 comments :

ascil.punye.lah said...

oh kita pon ade bace cerita nih dua hari lepas.best ohhh!atin,kita nak kahwin jugak

LITTLE NUUR said...

same kite pun! masalahnya xde calon HAHAHA

tp realitinya bukan calon yg menjadi masalah
tanggungjawab yg bakal dipikul tu takot tak mampu :)

tapi penulis blog tu berani :D

heee

ascil.punye.lah said...

haah tau takpe.siyes berani.

jodoh dia awal.moga berpanjangan kan.alahai tengok gambo khwin diorang sweet gilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

LITTLE NUUR said...

tu la..
sama padan :D
insyaAllah la dorang sama2 berjaya kat U nanti heee :D

ascil.punye.lah said...

eh jangan lupa doakan kite jugak.dapt jodoh!ahahah.

perghhhh mau kena karate dengan ibu,kecik kecik da gatal nak kahwin

LITTLE NUUR said...

ok sy doakan cik ascil
memperoleh jodoh secepat mungkin
dan mendapat restu dr ibunda tercinta

heee AMIN

aDieLa said...

laju jer dye post kat blog sal dak ni~
dila bru jer nak post...
hahahahahaha...kagum kan!!!
siyus!!!semoga berbahagia r bersama insan tersyg!!siyus ternganga baca entry dye...

LITTLE NUUR said...

haha ala dila pun post je la
stiap org ada pndangan masing2 kan
mmg kagum dgn dia :)
marilah kita mendoakan kebahagian
myra dan muhsin di dunia dan akhirat :)