Sunday, August 14, 2011

Contest : Atika Aula nak bagi duit raya

Siapa nak duit raya!!! Jom Join contest ini tiada umur maksimum or minimum. Atok nenek opah mak ngah mak teh janji ada blog boleh join ;p Nak join klik banner ok.





  1. Loading yang cepat. So untuk internet rumah aku yang lebih laju dari siput lebih lambat dari kura-kura nyanyok takde hal la nak baca entri entri blog atika aula
  2. Tema boboi boy. Actually dah lama dah aku ni berkira kira nak make over blog aku guna tema boboi boy. Dah siap buat header. Tetiba hari tu juga aku buka blog atika aula. OMJeeyyyy I suka.!! Serius sesuai tema tu untuk tatapan umum. Even adik bongsu aku pun kalau buka blog atika aula akan tanya aku" kenapa blog akak takde yaya"? T.T'' 
  3. BLINK BLINK gitu suka letak cursor dekat header blog atika aula  sebab nanti ada blink blink kuar. Meriah hari raya gitu
  4. Tulisan entry yang kemas. Secara jujurnya aku suka baca blog orang yang buat entry berperenggan. Senang nak baca. Tak perlu highlight banyak colour. Just bold untuk benda yang nak di highlighkan. So itu lebih sedap mata memandang. Sebab itu kalau aku singgah blog atika aula memang aku selesa baca entry dia ;p
  5. Sejuk mata memandang. Warna background yang feminin memang membuatkan mata anda rasa segar  je nak baca entry entry seterusnya


tag: saya nak tag k. zafirah and manusia




3 comments :

Atika Aula said...

wah..time kasih, actually blog awak pun lawa n kemas tau. tQ sebab join, selamat berpuasa :)

miraedo92 said...

haha,fatin~ingt kn dy xnk j0in td~
btw,gudlak tau!

LITTLE NUUR said...

atika aula"
tq selamat berpuasa juga

mira
mestilah join dah ada org tag :)