Saturday, July 2, 2011

Teori Tisha -.-''

Hye!

Tisha seorang kanak-kanak yang sudah menjangkau usia 6 tahun.Satu habit tisha yang aku rasa macam pelik  je ialah dia suka mengembangkan hidung dia dalam duration yang agak lama. Bukan aku je perasan family aku pun perasan juga. Lantas satu hari aku bertanya kepada dia.


Aku: Kenapa tisha suka kembangkan hidung tu? Tak elok la nanti jadi habit
Tisha: asha kembang hidung bila dalam badan asha panas.Bila asha kembangkan hidung. Udara boleh masuk banyak banyak dalam badan( dengan yakin)
Aku: Errr yekew -.-''  ok



4 comments :

zafirahtajudin :D said...

haha. comel betul la tisha ni. geram aihh,,,

LITTLE NUUR said...

Ini waktu umo dia 2 taun hehe
tp skrg dah x comel ~lalalala «nada iri hati»
Hahaha
bese la time kecik2 sume org comel kan kan :-P

aDieLa said...

tisha semasa kecik sgt tembam!!!hahahaha..geram wo!cubit sikit!!hahaha

LITTLE NUUR said...

Haha tu dulu skrg tak!
Aku slalu ckp kt dia "kenapa tisha cpt sgt besar" HAHAHA