Monday, July 18, 2011

JUVANA punya cerita

Hye!

Juvana dah habis! Ok jangan nak persoalkan ketidak logikkan cerita tu bila daim kene tikam then siap boleh sembang mohon ampun maaf dengan botak masa botak kene tangkap. Bagi pendapat aku yang tengok cerita ni dari awal sampai akhir. Ini antara siri melayu yang boleh thumbs up kot. Aku yakin setiap watak mempunyai kelompok peminat sendiri. 

Macam kawan aku yang minat GABAN. Aku pulak minat APEK haha. Aku pun tak tahu bila aku tengok Apek character dia mengingatkan aku kat seorang kawan aku ni. Apa yang aku dapat bila habis tengok cite ni.
 
Setiap manusia tidak terlepas melakukan kesalahan dan
mempunyai peluang untuk mengubah diri masing masing.







p/s :aku nak ucap terima kasih kat insan insan yang sudi komen post sebelum ni :')

8 comments :

aDieLa said...

botak cool kan3...

Cerita Dongeng Wani said...

wani suka DAIM n AYAM!
hensem..cite nie TERBAIK!:)

LITTLE NUUR said...

ok sy suka APEK and AYAM
~lalala
btw sume watak mmg cool kot takde satu watak pun yg membuatkan kita rasa menyampah :)

cik pha said...

botakkkk

ascil.punye.lah said...

i lup komeng!

ain sayang makkkkkkkk...huahuahua.

btw,ayam terbaekkk,jadik bapa berjaya anak lapan.

NisaAdnan said...

ayammmm hensemmmm ^^ hehe

Alisya said...

setuju2..boleh kasi double thumbs up! daim terbaik lah, ngajar kat situ balik.

LITTLE NUUR said...

cik pha: botak! Johan asari hehe kat luar lakonan dia study kat kolej islam area melaka kot :)

ascil: sweet je bila tgk komeng peluk daim masa daim nak keluar sek wira bakti

nisaAdnan: ayam! setuju sangat!!! ;)

Alisya: haha agak la sekali time ending siap pakai spek ala2 cikigu arifin gitu