Tuesday, July 12, 2011

jeles ke?

Hye!

Aku suka cubit cubit je pipi budak kecik ni sebab aku rasa dia comel.So bila dia balik dari tadika aku mesti cubit pipi dia sambil cakap comelnyeerr Fifi. Biasalah if korang nampak budak comel pun mesti korang buat macam tu jugak kan :)Fifi kawan baik Tisha. Kiranya dorang ni pergi sekolah sama sama balik sekolah sama sama.


Satu hari....

Tisha cakap kat aku: Akak mesti suka kan kalau fifi jadi adik akak
Kenapa pulak? aku tanya balik
Dia diam je...


Ooohh baru aku perasan tisha jeles sebab aku selalu cubit pipi Fifi sambil cakap eee tembam nye kamu? Aku tak sedar perasaan budak sekecik tisha maybe dia rasa rendah diri la sebab aku tak pernah buat macam tu kat dia. Since hari tu kalau aku cibit pipi Fifi mesti aku cubit pipi Tisha sekali sambil cakap comelnyerrr...



Tapi...

Tisha cakap pula: Akak ni nak ambil hati tisha la ni



-.-'' Tu la budak budak zaman sekarang bijak bijak



Tisha and Fifi



No comments :