Saturday, July 23, 2011

hmm nak buat #1

update blog sambil layan lagu "i do" Colbie Caillat



Aku nak pergi SMK Seri Intan nak jumpa cikgu cikgu yang mengajar aku dari aku form1-form3 dah lama tak jumpa :')

Aku nak pergi ambil sijil SPM kat maktab -.-'' hari tu abah dah ajak pergi ambil tapi aku yang nak tangguh tangguh then sekarang bila nak mohon sana sini dah gelabah takde sijil -.-'' padan muka!

Aku nak beli earfon..iskisk earfon aku hilang.-.-''

Aku nak pergi rumah tyra rahman nak pergi buat huru hara kat sana

Aku nak jumpa liya,hana,tyra before aku pergi serdang.

Aku nak beli something untuk ibu and abah

Aku nak buat cake batik or muffin maybe

Aku nak habiskan at least satu novel english sebab nak improve english aku :'(

 Aku nak balik kampung. Rindu tok and mbah :)

Aku nak cuti lagi 3 bulan (ok yang ni sila lempang laju laju)T.T



ok cukup 10. Sikit je kan :)

3 comments :

aDieLa said...

yg last tuh aq sokong~hehehehe
anyway!!!i do do do do do do....hhhhahahaha

ascil.punye.lah said...

yang bawah skali tu xboleyh.

kalau nak,kena ajak kite jugak.bole cuti lama lama sikit.

LITTLE NUUR said...

dila:haha nak cuti lama2 mak aku ckp kawin je la heee

ascil: meh aku lempang ko dulu..tgk bpe lame boleh cuti..ada berani ??
haha