Thursday, July 7, 2011

Contest blog buruk ada tak?

Hye!

tajuk tu bukan apa saja nak bikin gempak.Yelah awak ni bukan apa sudah azali berpatah arang tak mau masuk contest blog cantik comel menawan ni tetiba telah di tag oleh seorang insan terpilih ni. BTW thank you la :) ada lah jugak benda yang nak di tulis hari ni


Cik littlenuur di tag oleh Cik Ira.
nak tahu lebih lanjut klik banner yea!!





tag
Adik Dania sebenarnya akak dah berputus asa nak masuk contest blog cantik la blog kemas la sebab tak menang pun T.T Boleh bagi akak menang tak.Sekali je sekali je :D

9 comments :

aDieLa said...

ha3...ka ajak aq join????blog aq buruk....
aq nak masuk contest blog buruk jer...hahahaha

LITTLE NUUR said...

tak aci la k.ira taq aku..hehehe
ala mana ada contest blog buruk kalau tak dah lama dah aku join..
blog ko kemas,simple bersama pakej lagu yang sedap :D

aDieLa said...

hahahahaha...aq join blog paling kemas je r...hak3
ka wat r contest tuh!!adiah best2 tau..hahaah

LITTLE NUUR said...

ehem nanti nanti la
aku buat contest ni
penaja takde
aku boleh je aturkan
tapi ko jadi penaja :D

ascil.punye.lah said...

contest blog buruk kompom kompom aku masuk.menang pon boleyh=p

lieynanilaz said...

salam..buat kunjungan balas...tq sudi singgah dan komen blog saya...hepi blogging ya dan good luck..semoga ada rezeki adik..:)

LITTLE NUUR said...

ascil: HAHAHA before tu aku menang dulu :D header org tu lawa..buat sendiri lagi.. ORG BERSENI lah kan


lieynanilaz:
thanx akak!!!

zafirahtajudin :D said...

fatin, lawak la. wat la contest tu. sapa menang dia kena support penganjur~hahaha

LITTLE NUUR said...

so kira pemenang kene bg hadiah kat diri sendiri la ni :D