Friday, June 10, 2011

Pokok


Hari tu masa aku nga lepak lepak kat rumah tertengok la pulak muzik muzik eh eh nubhan yang nyanyi lagu ni bukan hazama ke.. Em tak kesah la both nyanyi sedap :) Aku start minat MUH masa tengah cite KAMI yang kat 8tv tu meletup. Seriusly kalau dulu kat maktab mp3 aku (actually angah punya mp3 aku pinjam sebab aku tak boleh study tanpa earfon tak sumbat kat telinga) em mp3 tu penuh lagu indie nak cari lagu barat er setakat lagu plain white t's, the stroke, the beatles ada la , hmm and ape lagu rihanna,westlife sori la tak de pun. sampai naik segan bila ada kawan nak tukar mp3 dengan aku "weh mp3 ni tak de lagu inggeris yang baru semua lagu indie ko nak dengar ke hehe" . Tapi nasib baik dorang paham hehe
  
p/s:happy birthday ibu :)


2 comments :

ieLa yaaCoB said...

epii bsday mkcik:)

LITTLE NUUR said...

thanx iela aku jawab bagi pihak mak aku :)