Tuesday, June 28, 2011

kemaskini

Hye

Sebenarnya aku hangin dengan FB .Aku tak sedar yang hidden request friends aku yang ada 41 orang tu terapprove sendiri.Pehh memang gopoh gapah la aku semak satu persatu nama nama yang tak familiar untuk menjejaki akaun akaun yang terlepas dari kelulusan imegresen aku .Haish -.-''

sebab musabab akaun yang terpaksa di-removed dari friends list malam ni.

Account kaum lelaki yang ada 3000 lebih kawan dan 95% dari nya adalah dari golongan perempuan. Haish masa bila la pulak aku terapprove golongan sebegini. Nyata mereka obses dengan angka ribuan friends dan kononnya macho apabila majoritinya perempuan.-.-'' tapi bila tengok wall suram..Update status ada sorang je yang like tu pun kawan sejantina dia..euuuwww... rasa PLAYBOY sangat ke bang ke KASANOVA uuuu haha


Akaun yang dah setahun tak update. Tambah lagi gambar profile pun dah takde. 

Mutual friends yang sedikit. Ni konfem guna application Recommended Friends. Bila tengok info memang tak pernah satu sekolah satu  tempat tinggal apa lagi satu daerah -.-''

Maaf kerana terpaksa removed bukan tak sudi berkawan. Tapi ntahla mungkin bukan di fb kalau nak membina satu ukhuwah yang baru ye mungkin boleh di mulakan di blog dahulu cheeewah :)

 p/s:
Kalau mutual friends anda ada individu individu di atas walau hanya satu mutual friends. Tanpa berfikir panjang aku terus accept.:D

2 comments :

Izzani Zulkifle said...

HAHA. Good. Tula, kadang2 FB pun kena dikemaskini jugak. HAHA.

LITTLE NUUR said...

K.izzani:
tu lah akaun fb pun kena kemaskini.. Bukan apa kdg2 ntah sape2 yg add,kite pulak share mcm2 kt fb..tak seronok la pulak rasanya :)