Saturday, June 11, 2011

hepi belated birthday :) 9/6/66







lagu ini khas untuk post ini :)


aku pernah nangis nak keluar dari maktab tapi ibu buat tak tahu je -.-''



kalau dia layan je aku hari tu mungkin aku tak merasa nak berdiri atas pentas untuk hari ini


sabar je dengar rapuan aku tiap tiap minggu bila melawat aku kat plkn.PLKN tak best la PLKN boring bosan bla bla bla..@#$%%^... Tapi akhirnya berjaya juga aku duduk 3 bulan kat situ phew-.-''



aku mungkin anak yang agak degil -.-'' tapi percayalah benda yang paling aku takut adalah melakukan sesuatu yang boleh mengecewakan ibu and abah


untuk tahun 2011 takde hadiah yang boleh aku bagi
nak belanja makan jauh sekali
tapi doa aku

semoga ibu dipanjangkan umur
dimurahkan rezeki
dikurniakan kesihatan yang baik
dipanjangkan jodoh dengan yang tercinta
dikurniakan anak anak yang soleh dan soleheh
~amin

11 comments :

nurathirahzahriman said...

cayalahh kak fatin.org salute akak !! nice job ! =)

LITTLE NUUR said...

HAHA tirah ni..
biasa je la :)

study elok-elok ye.. :)

kelibat said...

ala ala ala, sweetnye. haha

LITTLE NUUR said...

of coz kene sweet
untuk mak kot takkan nak buat sour sour heee

ieLa yaaCoB said...

selamt ari jadi mkcik:)

LITTLE NUUR said...

haha tq again bg pihak mak aku :)

ascil.punye.lah said...

yeahhhhhhhhh!baiknya anak makkkk..kalau aku ade abg,boleh wat jadi kakak ipar..tapi . . .

LITTLE NUUR said...

ascil:
tapi pe????
biar aku jawabkan
tapi ko takde abang kan so kire tak leh r nak jadi akak ipar kau HAHA

Adda said...

sweet jee . kalau mak bce mesti tgh sob sob .. hehe :)

LITTLE NUUR said...

hahah my mom jrg on9
xpe la doa seorang anak dr laman blog hehehe :)

btw tq :)

ascil.punye.lah said...

tawu takpe,kau ni tau tau je ape aku nak cakap