Sunday, June 26, 2011

entry untuk seminggu

Hye!!

Minggu yang amat banyak mengeluarkan peluh. Habis lemak yang di ternak sekian lamanya. Habis kalori dibakar setelah lama di simpan. -.-'' 



Isnin
Aku keluar dengan tyra rahman. Paling best kiteorang just masuk kedai kedai buku yang ada kat Parade selak buku tu selak buku ni. Serius terserlah sikap budaya membaca kitaorang hari tu *sambil betulkan spek* Then habis memunggah buku kite orang beli roti duduk kat bangku and sembang . Haha paling tak leh belah aku terkantoikan satu rahsia aku masa kat matrik..Jengjeng tyra rahman biar pecah di perut jangan pecah dimulut ok :) btw thanx sebab sudi belanja aku roti hari tu.Semoga sepanjang percutian kau nanti dilindungi dan dirahmati olehNya.

kenduri doa selamat kat rumah tyra minggu lepas :D


Selasa
Aku pergi rehearsal sports day tisha. Memang niat tak mau ikut tapi bila abah asyik ajak ajak ajak ajak terpaksa la ikut jugak. Berpeluh peluh aku tak pasal jadi photographer tak bergaji. Rakam tu rakam ni. -.-''


tarian waka waka pembukaan acara

Rabu
Aku jual semua ilmu ilmu matrik aku kat apek surat khabar lama. Kalau simpan pun takde siapa nak baca bukan apa notes aku tulis aku sorang je faham and petang tu tisha balik dari latihan sukan berkepala benjol. Tapi dia masih mampu tersengih ok la tu. Malam pergi tesco -.-'' ~lalalalala

bubye buku notes matrik

benjolan di kepala


Khamis
Kami di gemparkan dengan kemalangan kecil along -.-''

Jumaat
mengalami gangguan emosi hari ni. Satu hari aku emo. Aku kurang bercakap daripada selalu. Padahal selalunya kalau kat kedai ibu macam macam gosip aku dengar.Aku bagi komen blablabla tapi hari ni aku senyap. -.-''

Sabtu
Bangun pagi pagi. Hari ni sports day tisha. Tapi aku pergi lambat sebab tunggu abah balik kerja. Ibu pergi dulu. Tak sempat tengok tisha menari sebab aku berhenti sarapan pagi dengan abah dulu hehe. Then baru pergi stadium mini kat manjoi. Em balik tu singgah nasi kandar mana ntah aku cakap aku tak nak makan tapi abah suruh makan gak .Last last nasi aku abah yang makan Haha.Petang tetiba tisha demam so malam pergi klinik kat Bercham and alhamdulilah tisha nye suhu badan naik sikit je. Abah berhenti beli KFC kat depan The Store gara gara nak pujuk tisha makan. 

adik siapa la ni

yeah bakal atlet negara



Ahad
Aku sedang mengarang post di blog ni heeee

3 comments :

amy syifa said...

jual buku+notes matrix?
xsyg ker? akak syg la nak jual notes mase blaja..berkotak2 dlm stor..haha

ieLa yaaCoB said...

alahai comeinyee tocang tisya..ehhe

LITTLE NUUR said...

k.syifa:
syg mmg syg tp kalau simpan pun duk kt dlm store pun tak guna jugak..lgpun biarlah recycle GO GREEN!!

iela:
haha haish tiap tiap hari kene bangun awal nak ikat kan tocang dia HAHA