Monday, June 6, 2011

Berapa hari jer tahan kalau tak on9 ce cite?

 hye!

Dah berapa hari ye aku tak melawat alam maya? Okay aku merajuk . Merajuk dengan blog merajuk dengan FB merajuk dengan twit twit nak tengok berapa lama aku boleh merajuk. See tak lama pun 3 hari pun tak sampai (tapi kalau kat matrik dulu paling koman pun seminggu je tak on9 tu pun sebab tak de lappy tapi ni kat rumah lappy depan mata 3 hari aku bertahan ) :). HAHA. Saja nak melatih hidup tanpa rutin on9?Korang boleh?


Tetiba rasa macho pulak bila berbincang dengan ibu berkenaan isu serangan E.Coli masa tengah tengok berita semalam. tapi kali ni E.coli yang menyerang cucumber spain tak sama dengan E.coli yang aku main main dalam makmal bio dulu. Teringat pulak bila lecturer pesan " If U main main buat eksperimen ni paling teruk pun U akan dapat cirit birit akibat E.coli tu" Haha serius semua muka cuak sembur dettol satu badan gara gara tak nak dapat cirit birit. Pergi lunch pun makan pakai sudu.Tak nak guna tangan takut kene jangkitan.

Tapi E.coli yang menyerang di Eropah ni kebal and membawa kematian.-.-''

Bila Trisha tengok berita dia eja  E --- co --- li (sebutan melayu)




petani terpaksa membuang tanaman timun mereka 



2 comments :

beluncas ^.^ said...

hahaha .. ya meyh . mmg t bole lhaa kalo ta 0n9 .. disebabkan kite da close akaun fb , kat blog neh lhaa kita bermanja .. lahai ..

LITTLE NUUR said...

oh close akaun fb wow! :))
yeah kalau di beri pilihan sy pilih blog lagi dr fb :)