Wednesday, May 18, 2011

teruja :)

Hye!

Sebagai seorang blogger yang agak suam suam kuku ni. Bila dapat comment dari readers of coz la terlompat lompat excited ye la. haish ingat kan selama ni tulis blog syok sendiri I tulis I yang baca tapi ada jugak respond. Thanx a lot yang sudi untuk menulis comment kat blog tak seberapa ni. anda membuatkan aku rasa tak lah keseorangan kat dunia blogger ni ceeeewah *ayat nak touching abes* err sebenarnya  aku nak share something :)

ok I dah followed you :) thanx followed I :D

thanx untuk Chempaka Sari sudi comment sudi follow. Er Jom Kita terjah blog Chempaka Sari



Cerita pasal layout yang aku guna. Em aku mana lah reti nak edit coding just guna yang basic nye layout yang di sediakan oleh blogger.com sendiri.Ok jom aku share :D











see yang basic je tak pandai nak edit edit coding mcm blogger lain -.-'' ini je yang termampu.
*btw aku selalu refer tutorial yang di sediakan oleh blogger lain so terhasil lah blog aku ni*
-.-''segannyer

~hee ok la nak pergi lunch JOM!

p/s: sharing is caring yea!

6 comments :

Qyla said...

same like me .
egtkn tade readers kt belog sy .
bile dpt comment mcm na teloncat2 je !
epy kud sbb ade yg prihatin n bace ape yg d tulis . hehe :)

LITTLE NUUR said...

yer tahu takpe. Qyla..
walaupun tulis satu ayat pun
dah appreciate gila! :D

mardhiah ismail (: said...

tapi kan i punya blog problem , tak boleh bukak template designer tu :(

LITTLE NUUR said...

la tak boleh bukak ke..
hmmm...
tak tahu la pulak kenapa
tp sekarang blogger.com memang
mcm pelik sikit..
kdg2 breakdown sehari..
byk post yg terdelete sendiri..
cer tanya yg lebih pakar..

nurAMALLINA said...

Awak, gadgets dalam kotak tu mcam ne buat? mmg asal drpada layout ori ke? Tapi serius la. comel blog ni. :)

LITTLE NUUR said...

nurAMALLINA
em gadget dalam kotak..
which part?
spesifik sikit heee
btw thanx sebab sudi komen :D