Friday, May 27, 2011

sorry la korang

Aku tak tahu cene nak start tulis post ni. Tapi tadi aku dapat kol dari kawan PLKN aku. Cene ea aku tahu korang (dua orang la) dah ada kat bawah umah aku and aku tahu bukan senang korang nak datang umah aku kan. Tapi sorry la sangat sangat sebab aku bukan jenis kalau keluar rumah tak bagi tahu parents and sememangnya aku jenis yang masih di kawal  if nak pergi mana mana pun er memang akan report dulu kat ibu abah.

Tadi aku dah bagi tahu kat ibu yang kawan aku ada kat bawah and nak jumpa kejap je. Tapi jawapan yang sememangnya aku dah agak ibu jawab senang je  

"tak boleh kalau ibu ada kat kedai boleh la"
(kebetulan dah lama ibu tak buka kedai malam)
(kebetulan adik beradik lelaki aku semua takde kat rumah)
so takde peneman aku nak jumpa korang

"so aku terpaksa la guna enfon ibu kol balik cakap aku tak dapat turun jumpa korang"

Aku harap sangat korang faham situasi sebenar aku. Aku bukan la kejam sangat sampai lupa kawan lama. Hmm maybe next time -.-''

Sorry sangat sangat

No comments :