Saturday, May 14, 2011

Saya memang tak di lahirkan untuk jadi ahli sukan *sori ABAH*

Memang semalam aku tak tidur lena. Haiya uools tahu tak kenapa. Sebab my dad la haiyoo sudah letak nama aku kat  wakil bowling balai bomba batu gajah anjuran PERISMA (Persatuan Isteri Isteri Bomba) Ouch korang nak tahu last time bila aku pegang bola boling. Setahun yang lepas. (post ini).  Patutnya mak aku yang kene main tapi dia tak nak. So sebagai anak aku kene meredhai nya :D

 twitter status
feedback dari Kak Alia. Mengucapkan Good Luck kat aku tq sis

Kecuakkan di kongsi bersama teman FB



aisyah nabila: aku tak menang pun HAHA

Pagi pagi lagi aku keluar pergi makan nasi lemak kat kedai WAK MI * nasi lemak dia sedap weh* area stadium perak. (ok lari dari tajuk) Aku text Tyra Rahman mintak tolong teman aku. Ouh nasib baik dia setuju. So abah jemput dia kat umah and Vrooom pergi superbowl JJ

Tetiba tak cukup player lagi sorang untuk balai abah. So tyra rahman ganti Mak Cik Halijah yang tak dapat datang hari tu. aku,tyra and dua lagi anak tuan Mahendran main la. Aku jangan cakap la sume bola masuk longkang. Pastu aku mintak tyra tolong cover aku.. -.-''

Tuntasnya(ece macam karangan bm la pulak) tyra dapat top 20 player hari tu. 


p/s: tahniah la kat tyra rahman atas  kejayaan anda. Abah boleh mintak akak dapat kan 3.50 above dalam exam tapi jangan mintak akak jadi ahli sukan memang hancur HAHA.

aku jumpa aya budak plkn aku. Rupenye dia pun senasib dengan tyra kene main bowling gak teman kawan punya pasal. HAHA

3 comments :

Cik Peanut said...

gud luck2 for today kan? hehehe. lempar jer bola bowling tu, kalau masuk longkang, wat2 cover macho jer sikit. hehehe

.m y z. said...

ahha kalau main bowling, ziema mmg couple dgn abang longkang =___=

LITTLE NUUR said...

@cik peanut: aha terima kasih atas tips tips yang berguna. ye sy telah praktikkan tips yang diberi :D

@.m.y.z: ziema couple dgn abg longkang HAHA alahai kita senasib la.Kalau ada juara longkang. kite la juara bertahan HAHA