Monday, May 16, 2011

Jom join bloglist cik cempaka


dengan sejujurnya aku jumpa blog cik cempaka tak sampai 1 jam lepas semasa post ini di tulis. So daripada pandangan aku yang agak rabun tapi insyallah cerah hati ini kire my 1st impression kat blog cik cempaka ni

  1. simple, kemas dan smart.*mungkin sebab tak banyak widget yg di letakkan so untuk aku yang mempunyai kelajuan internet setanding dengan kura kura perliharaan aku sungguh seronok la bila view blog cik cempaka sebab senang je nak load.*
  2. em bagi cara penulisan sorry la aku pun baru follow malam ni blog cik cempaka tapi bagi aku tiap tiap orang ada cara penulisan yang tersendiri
  3. Hah yang paling aku suka blog ni sebab blog ni takde lagu. So memberi ketenteraman jiwa kat aku bila nak baca post post dari cik cempaka.*itu bagi pendapat aku la*
DONE!
p/s: maaf tak tahu nak tag sape ~hee

2 comments :

Cik Cempaka said...

Thanks ya yunk sudi menjoinkan diri ^^

LITTLE NUUR said...

sama sama cik cempaka :D