Tuesday, May 17, 2011

Happy Birthday Ika!

Hye..
Semalam hari jadi ika. Em my roommate. Dialah teman yang paling rapat semasa aku kat matrik.Boleh di katakan semua benda aku cerita kat dia. Dari se kecik kecik rahsia sampai ke besar besar rahsia aku semua ada kat dalam poket dia (muat la pulak rahsia letak dalam poket), Betapa egonya aku. Aku tak text pun wish birthday kat dia.Almaklumla aku kan kedekut kredit.. Dah sebulan aku tak topup enfon ~hee apa apa hal semua guna enfon abah ishishish -.-''Tapi tak mengapa blog kan ada :) hehehe

To: Cik Ika kesayangan Cik Tin

Selamat Hari Lahir!
Semoga berjaya menjadi seorang cikgu satu hari nanti




p/s: lawak sungguh bila teringat time kita beli burger lepas tu terlupa amek baki. Segan meh kene patah balik amek baki. yg 2 posen jer. Abg tu panggil macam kita tertinggal 2 juta HAHA



2 comments :

Anyyss Shuhaimi said...

Selamat ulang tahun!

LITTLE NUUR said...

@Anyyss Shuhaimi
Tq bagi pihak ika :D
~hee