Monday, May 23, 2011

Cerita bulan Mac bulan Mei baru tengok -.-''

Menjadi penganggur terhormat kat rumah ini memang amat memenatkan. Serius penat. Haha Penat pikir malam ni nak makan apa esok nak bangun pukul brapa petang ni ada cerita apa err kura-kura dah bagi mandi ke belum haish besar sungguh tanggungjawab nye -.-'' ok SILA BALING KASUT sekarang :) Bajet sungguh bukan :D




Sambil buka youtube cari cerita melayu nak layan. Ouh finally ada orang upload FULL MOVIE:CUN. Serius ketinggalan aku tak pernah tahu ada cerita Cun kat pawagam. Mungkin sebab tercerok kat atas bukit di pingir gopeng  terhindar dari hiburan hiburan duniawi -.-'' (statement yang bajet lagi).






Aku tak pandai nak review filem sebab aku tak amek course perfileman. Satu je yang boleh aku kata after tengok movie ni.


Aku rindu nak balik Kedah lagi !!!



p/s: aku rasa macam ada beberapa babak kat dalam filem ni macam buat kat kampung aku  je :)

2 comments :

mardhiah ismail (: said...

its sound best :)

LITTLE NUUR said...

Haha bolehla..:-)
lapangkan minda dan tonton

1st time tgk remy ishak bwk watak hero kg :-) dgn loghat utaranya haha