Thursday, April 28, 2011

Sijil Spm :D

ok bila tyra rahman buzz aku cakap dia nak pergi ambil sijil spm then baru la aku sedar yang sijil spm aku pun tak ambil lagi.

Perancangan pertama:
Syuffa Hamzah dan Aku nak naik bas je pergi taiping ambil sijil.

Perancangan Kedua:
Tetiba ibu abah tanya bila nak pergi ambil sebab dorang nak hantar. Ibu abah tak bagi aku naik bas

Perancangan ketiga:
Tetiba aku dapat khabar berita yang budak budak kelas aku nak buat reunion bulan 7 kat taiping. Kiranya ambil sijil and reunion sekali wow!

Keputusan aku:
Untuk perancangan pertama dan Kedua:
Alang alang biar aku dengan syuffa pergi taiping abah and ibu yang hantar jimat sikit duit HEHE tapi tak boleh nak berjalan sana sini kat taiping

Untuk perancangan ketiga:
Kalau yana ada aku akan pergi :D Tu jer.. lagi pun hasni and fatin amirah tak pergi :( 

zaman muda 501 without HANI. Hani balik kelas awal .Aiyaaa

3 comments :

aziani said...

bestnye reunion!!!

♥ Myra said...

bestnye!!!

LITTLE NUUR said...

aziani and myra:
Kalau ikut dorang plan memang nampak mcm best :D
Siap nak stay kat sane bpe hari..
Tapi semua dlm perancangan :D