Saturday, April 23, 2011

Hari kedua :Hadiah hari lahir tisha -.-''

ok hari kedua cuti panjang aku ni.22 APRIL 2011 Hari ini hari jadi tisha lar!! Tapi satu family semua tak wish kat dia. Kesian kat dia duk bagi hint kat ibu hari ni hari jadi dia. Tapi ibu buat tak tahu je.

After tutup kedai ibu,aku angah and birthday girl pergi klinik pergigian aha nak tahu sebab apa. Birthday girl kene cabut gigi dua batang yang telah lama terlebih tu.




Tapi hebat la cik tisha kita kene cucuk bius pun relax je.Cuma dia meragam suruh akak dia yang kecik molek ni dukung dia masa balik.Haish makin tebantutla akak kamu ni.-.-''Actually aku nak tempek gambar tapi cabel telefon aku ntah hilang ke mana.Takpe la tunggu je nanti if jumpa aku tempek la gambar.






p/s:abah blei kek kat dia ada power rangers 3 ekor berdiri kat atas tu.Nasib baik dia tak tuntut kek barbie -.-''

No comments :