Sunday, March 20, 2011

tatkala sedang sibuk berblogwalking part 2

ouh sangat cemas. aku sebenarnya bercadang nak pergi shut down lappy kat ruang tamu ye la tadi kan aku pecut lari masuk dalam bilik cuak punya pasal. so aku pun menguatkan diri nak keluar dari bilik tetiba aku perasan lappy kat ruang tamu  tu dah di shutdown kan huh siapa pulak yang shutdown lagi pun kat dalam rumah ni aku je yang tengah bersengkang mata berblogwalking. haiya cabut lari lagi la huuhuhuhu -.-'' memang dasar penakut -.-'' nasib baik dalam bilik ade lappy lagi satu boleh la aku mengON9 lagi hehe

5 comments :

SyafiqRidhwan said...

kesian. :)

Achu said...

haha adoii....nasib....

HATYCIKNUURUL said...

weewit,..hehe,.tu blom lg bce entri CN smlm,..huhu,.klu bce,msti keras kat ruang tamu je kn?,.hehe,..

anyhow,thanks snggah blog,..hehe

Cik Yana said...

Kenapa? Cuak hantu ke? Hehehe~

Entry terkini: Olahragawan Negara bagi :)

LITTLE NUUR said...

Syafiqridhwan" HAHA agak la :)

Achu: Alahai la da nasib haha

HATTYCIKNUURUL:ok..will visit u lagy :)

Cik Yana: Haha ni cuak je lebih :)