Sunday, March 20, 2011

tatkala sedang sibuk berblogwalking

nak di jadikan cite malam ni rajin la pulak aku berblogwalking and banyak jugak la blog blog yang aku terjah ala ala nas ahmad gitu.. Nak di jadikan cite tetibe aku dengar hentakkan kuat dari tingkat atas makin lama makin kuat mula mula nak buat tak endah je tapi bila dah reling jam pukul  3.30pagi maka aku pun apa lagi angkat kaki!! la...tapi semangat berblogwalkinng aku tak terhenti takat tu. Ni aku sambung on9 dalam bilik pulak dah cuak nak duduk kat ruang tamu sorang sorang..Hmmm memang dasar penakut :))

No comments :