Saturday, February 19, 2011

saya penakut orang nya :)

ok minggu lepas kan aku sakit. So memang menjadi kelaziman aku berulang alik pergi tandas 2 - 3 pagi. Kalau dah sakit perut apa pun tak pikr da -.-'' tapi apa yang tak menyedapkan perasaan aku apabila warga kediaman aku mula kecoh akan kehadiran entiti entiti dari alam lain. Ouh bukan dari alam magika ya. Ini alam uncle seekers punye.


Menurut sumber berkenaan hampir setiap malam di laporkan entiti entiti ini bertegur sape dengan anak cucu adam di tandas. Mungkin port tandas tempat yang paling strategik untuk bersuai kenal. Histeria ada lah dua tiga kes apabila selalu kelihatan ustaz ustazah mengadakan perbincangan di hadapan bilik aku.Mula lah pelbagai spekulasi di timbulkan


sebenarnya aku nak cite aku ni penakut orangnya!!!



apabila tersebar bende bende ceni tiap tiap malam nak tak nak pukul 12.00 tepat aku dah tidur. Dah la rummate aku sume tidur awal.Alamatnya kawan kawan aku la jadi mangsa.So kepada sesiapa berkenaan kalau dapat mesej dari aku pukul 12.00 a.m tu maknanya aku tengah cuak buat kerje sorang sorang and memerlukan teman yang setia menemani aku hehehe


MANGSA YANG SELALU AKU KACAU MALAM MALAM :)




1.ANGAH 

selalu mesej yang aku hantar
"weh"
"watpe"
"tdo?"

hehe aku tahu dia malas nak balas text aku kadang kadang dia reply 

"oi"
"on9"
"blum"

aku tak kesah sesingkat mana dia reply janji ada orang nak teman aku buat kerja..hehe nasib baik dia ada

p/s:ibu bising aku letak gambar ni dia cakap tak senonoh la apa la tapi ni je yg "ok cikit" haha jangan marah na

2.ABAH and IBU

haha ini dah menjadi habit aku kat matrik nak tdo malam wish nite

"selamat malam ibu"
"abah dah tdo"

ini memang tak de respon kalau aku msg aku pun tahu dorang dah tido. Tapi aku tak kesah. Kadang kadang kalau dorang reply ada la semangat sikit aku nak teruskan buat kerja-.-''


3. RANDOMLY KACAU

haha ini kalau ibu abah angah tak reply msg aku then mula la kau cari orang nak kacau tapi selalunya orang yang terpilih je aku kacau.

- ckin' (dia ni kadang kadang je balas)
- hasni (dulu dulu rajin balas)
- syuffa (semalam aku text dia balas)
- khaleyda (minah ni confem balas sebab dia kaki stayup)
- wani (dia balas kalau ada kedit)
 - uuuu (yang ni pun kdg2 je balas HAHA)

p/s: macam mana  NAK jadi berani cikit -.-''






3 comments :

ieLa yaaCoB said...

tau xpe..ble nk g tnds y tkut 2..tngh2 mlm..heee

apis said...

kite? :) xde kew?

dyenuurfa said...

iela: hmmm tu la kalau tak tahu lain cite bila dah tahu tu yang jadi takut tu :)

apis:..ada la..ce tgk balik