Saturday, February 19, 2011

result midsem -.-''

aku masuk kelas hari rabu. Kelas hari isnin lecturer claim aku ponteng sebab surat aku valid untuk hari sabtu je. Ok tak pe aku tak kesah hidup aku kat matrik tinggal 2 Bulan lagi.Lagipun bukan ke 3 kali ponteng baru jumpa HEP and SEM ni aku baru ponteng sehari je kot -.-'' .

Actually aku agak lupa dengan midsem nye exam ala  dah sebulan lepas tapi bila semua orang kecoh result nak kuar baru aku sedar.Tapi lantak lar bende dah lepas dah jadi sejarah apa yang aku dapat aku terima je

Honestly aku agak terkejut dengan result aku especially untuk KIMIA sebab time tu dengan mood nak balik ..mood birthday girl..hehe plus ditulis dengan tulisan cakar ayam dengan malas nak angkat tangan mintak kertas lebih sampai aku tulis jawapan kat kulit buku jawapan :) HAHA. Bile dah dapat result aku mampu tersenyum. Alhamdullilah :) Sipi lagi ye sipi lagi.

knp dlm slip bukn huruf mcm ni

p/s: PSPM SEM 2 <6 weeks to go>

6 comments :

ieLa yaaCoB said...

tahniah:)

dyenuurfa said...

thanx :)

anis nabila said...

yang sebenanye dapat ape..?? ;)

dyenuurfa said...

simbol tambah tu tukar jadi tolak HAHA :))

apis said...

wah!!! gud2!! :)

dyenuurfa said...

haha gud ape nye -.-''
tolak kot kalau tambah takpe la gak
pe2 pun alhamdulilah :)