Tuesday, February 1, 2011

nasib baik ada sorang je -.-''

aku baru sampai rumah.. baju pergi kelas pun tak tukar lagi.. hmm apa lagi nampak lappy nak on9 je keje nye tapi si kechik tu masuk bilik duk menyendeng je tepi aku.. 

Mintak aku teman dia pergi taman. Mula mula nak buat pekak je pastu aksi gedik nya mula meloyakan dan merimaskan aku nampaknya aku tak bertahan lama. Haish lantas aku capai tudung teman dia pergi taman -.-'' nasib baik ko sorang je cik tisha oi rimas kepala otak aku layan ko.( aku memang kasar sikit dengan dia) konon nye tak mahu bagi muka lebih :)









yang paling tak boleh belah kene ikut minah minah rempit ni keliling area rumah. kalau sekali tawaf tak pe la ni lebih 5 kali tawaf... habis lemak yang aku ternak kat kolej terbakar begitu saja.huh -.-''

Sebagai seorang kanak-kanak yang belum mendapat pendapatan tetap cik tisha belanja aku makan apollo  coklat sebagai penghargaan sebab aku teman dia pergi taman. Tu pun dia dia minta aku patah kan dua. Kata bagi upah tapi dia yang tapau lebih huh -.-''



No comments :