Wednesday, February 23, 2011

minggu ini...

minggu ini....
sila sambung ayat diatas



Minggu ini saya nak balik rumah lagi.Yea! TAPI saya tak berani nak bagi tahu abah. Sebab minggu lepas dah balik.Takkan minggu ni nak balik lagi. kan kan -.-''
(sedar diri sikit)


p/s:abah kalau lalu gopeng jangan lupa singgah yer :)




*tadi lecturer math suruh pakai spec sebab saya salah salin kat papan putih -.-''  HAHA

*tadi lecturer bio tegur kenapa tangan saya shaking. caring nye :)

*tadi saya beli burger (tu pun nak cite)

*hari ini post ini ditulis oleh saya dengan membahasakan diri "saya "berbanding "aku" (sopan tak)

No comments :