Friday, February 4, 2011

kisah kucing dan durian pula


hari tu aku cerita pasal burung dan bahulu.Hari ni aku nak cerita pasal kucing dan durian pula. HAHA hari tu aku balik kampung. mase tengah buat kenduri durian tanpa di sangka tetamu tak di undang pun turut serta. Lawak gak la family kucing ni. Dorang semua tengah tidur bila abah dah start kupas buah durian tu tetiba jer dorang terjaga dari tidur. Terus mengiaw ngiaw nak join makan sekali. :)




ouh yummy :))


relax relax ada sebakul lagi durian



 jika diberi ikan salut tepung pun ku pilih kamu juga Oh Durian Ku :)
 
tapi kan ada juga makhluk yang tak suka makan durian
.
.
.


cik tisha tak suka makan durian :))

2 comments :

cik enon lalalaa said...

hahaha..maybe durian tu sayur kot? hihihi

dyenuurfa said...

hahaha mungkin juga :)))))))