Saturday, February 26, 2011

kuala kangsar & kawad kaki




ok cukup lah gambar tu sebagai pendahuluan.Pagi pagi lagi ibu kejut aku tanya nak pergi kuala langsar ke tak.Tujuan nye nak teman abah pergi latihan kawad and sarapan pagi.Kerja memang berlambak tapi arghh kalau duduk rumah pun belum tentu buat pun so baik aku ikut.

lokasi: PADANG KAWAD AREA ISTANA K.K

ok la malas nak cite ni la pic pic yang aku tangkap masa tengah tunggu abah habis praktis kawad












habis kawad makan kat area Arena Square then lepak lepak sampai pukul 2.00ptg baru balik Ipoh. Ouh tak lupa masa pergi kan aku dengan tisha je duduk belakang.Time balik tetiba spongebob nak tumpang sekali balik.Hmm -.-''



angkuh -.-'' dapat spongebob

 Abah:  Masa bila kamu nak main belon tu kalau abah beli nanti?
 Tisha:  Masa lapang tisha main la -.-''


saya jumpa ini..


ni bakal binatang peliharaan

sabar ye nanti kite mai lagi beli kamu ye :)
get to go da!!




3 comments :

ieLa yaaCoB said...

ala2..comeinyee..ni hamster kn...

ieLa yaaCoB said...

agak2nyee..ayah ak ad x..hehee

dyenuurfa said...

bukan hamster arnab la..tapi bulu dye gebu :)
em ayah ko takde rasenye :)