Wednesday, February 2, 2011

Kalau ada semua settle -.-''

menurut kalendar akademik cik nuurfatin beliau mempunyai presentation untuk pendidikan islam pada bulan 3 tapi mengikut kalendar akademik kolej bulan 3 dah hampir sangat la nak final exam.So apa kata aku siapkan je slide tu time cuti raya cina ni.Nanti tak ada lah nak terkocoh kocoh buat bende ni last minute.



aku dapat tajuk 

SAINS & TEKNOLOGI DALAM ISLAM

tadi masa buat research sikit aku terjumpa buku ini. Sinopsis dia of course la kajian pasal kebaikan solat oleh pensyarah yang kat UM actually aku pun tak beli lagi buku ni so nak cerita lebih lebih pun tak boleh la. Tengok harga pun ia masih mampu di beli oleh seorang individu yang masih tahap makan duit elaun dan duit tajaan mak bapak. OK tak mahu bercerita panjang ini lah bukunya..





plan esok nak kuar pergi menjelajah keliling ipoh cari buku ni. Siapa nak teman aku?? -.-'' HAHA


No comments :