Sunday, February 27, 2011

join join : Jumping High Photo Contest

ouh jom join contest ini. hehe 1st contest kot di anjurkan oleh Tyratyra. Syarat syarat nye :)


1.76th yg click like kat LifeOftyra FB
2.entry done
3.pic lompat lompat



8 fakta gambar ini yang perlu di ketahui


  1. ni gambar mase kat PLKN SINARAN SURIA ::)
  2. Kami baru balik dari main air dan baju itu memang berat so lompat pun tak tinggi mana-.-''
  3. Gambar ini ditangkap menggunakan henfon SONY ERICSSON G705
  4. Kami tangkap gambar ni curi curi sebab takut kantoi dengan jurulatih kerana tidak menyerahkan telefon bimbit (kantoi sudah)
  5. Idea gambar ini tercetus oleh YAMEAN 
  6. 1st pic aku melompat before this tak pernah terpikir nak melompat dalam gambar -.-''
  7. Aku yang kat belakang sekali
  8. Kasut boot yang kat belakang tu kene bagi balik -.-''  HAHA baru nak tunjuk kat anak cucu-.-'' 












ok DONE!



2 comments :

ieLa yaaCoB said...

wah!!!tngginyee lompt..trbg2..jgn xtrbg..hee=p

Tyratyra said...

tengs sebab join dear.
goodluck !
;D