Thursday, December 30, 2010

bubye -.-''

mungkin agak terlambat untuk aku mengucapakn

GOODLUCK to AIDA

semoga menjadi nurse yang berdedikasi
yang penting TAK GARANG :)

5 words to describe aida :
selamba
sempoi
jujur
periang
kelakar

sejak ketiadaan ko..dah tak de dah budak yang akan tolong tutupkan pintu depan lecture hall selalunya ko la yang sanggup turun dari atas semata mata nak tutupkan pintu tu sebab kalau tak tutup akan berlaku lah kesilauan untuk orang-orang yang kurang daya penglihatan hihihi

ayat yang paling ko selalu guna

pagi-pagi isnin
"weh aku nak wat satu pengakuan jujur sebenarnya aku tak wat satu pun kerje tutor"

ayat yang paling aku tak suka ko cakap

bila time tutor math
"sori la aku memang lembab sikit" :'(


ko tak lembab la!! jgn cakap mcm tu lagi

~~

 wish u all the best :)
jgn lupakan hayat16A ok :)






LAST DAY AIDA KAT KOLEJ -.-



No comments :