Sunday, December 12, 2010

beli pastu belah

salam 1 MALAYSIA =)

ehh lain mcm je bagi salam.bukan apa hari jumaat hari tu masa kelas ustaz tetibe dia bincangkan pasal 1 MALAYSIA. em aku pun tak la mendalami sangat apa tu 1 MALAYSIA tapi notes-notes yang aku baca kat fb Tun Dr.Mahathir hari tu menjelaskan aku sedikit sebanyak mengenai isu ini :)



ok aku tahu intro aku tak de kene mengene dengan tajuk aku..heee ni kalau tulis karangan BM habis la markah untuk pendahuluan dapat KOSONG  :)kembali kepada tajuk : ok aku cuma bertahan duduk kat kolej dua minggu je.

teringat plak msg dari seorang teman aku bila dia dapat tahu aku balik minggu ni

dia :   ape U balik..tak dapat la U lawan rekod I
aku:   eleh rekod U bape lame?
dia :   I tak balik rumah sebulan setengah taw
aku:   ape sebulan setengah je..eleh I duduk kt PLKN
         pun dua bulan lebih tak balik..lagi lama tu -.-'' 
dia :   fine U je la nak menang -.-''


eleh dah kalah terima je la..aku memang kalau cakap tak mahu kalah.tapi ade la sorang ni kalau lawan cakap dengan dia..aku angkat bendera putih dulu..aha..sebab kalau tak memang sedekad pun tak abis gado :)
 

ok rapuan lagi..aku nak crite sikit je sebenarnya.tadi aku kuar dengan adik lelaki aku iqbal huyhuy ke PASARAYAKU untuk membeli barang-barang sikit. Aku sebenarnya kalau nak beli barang memang agak gemar membawa adik-adik lelaki ku (adik kandung yer jgn misconception) bersama.bukan apa kalau shopping dengan dorang setengah jam da siap.masuk kedai beg,kasut dll sume aku suruh dorang pilih.senang sikit kalau nak tunggu aku pilih memang tak pilih akhirnya sebab aku ni memang susah nak wat pilihan,taste dorang same je mcm aku.ape dorang pilih aku ok je :)

post kali ini lebih kepada ingin mengucapkan "grazie" kepada 

 iqbal huyhuy(kasi promot)
sori r bro akak mu tak de orang da nak angkut bwk g shopping hari ni so ko la jd mangsa.

  OK bubye :)




2 comments :

cik enon lalalaa said...

haha..nsb baik aizat jr nie rajin melayan kakaknya shopping..heee..if angah, die pgl iqbal "bom jangka masa".. tepat je masa kne anta blk..heheh =))

dyenuurfa said...

hahaha mmg la
ibu x bagi angah bwk iqbal jejalan mlm2 buta :)
lmbt skit hntar tawu la padahnye heeee