Thursday, November 4, 2010

perut apakah?

assalammualaikum

err tadi aku g tesco

bukan setakat tadi
semalam pun pergi
kelmarin pun pergi
minggu lepas pun pergi
kesimpulannya memang aku g tesco tiap2 hari 

almaklumla dari aku boring duduk rumah
baik ikut ibu abah g tesco

tadi lunch kt tesco
makan makan makan
pastu balik
sampai rumah makan lagi

pastu abah tegur perut apakah akak ni?
tak kenyang2
(--") sengan nyer

hahahaha

memang aku kuat makan
(hanya rummete aku je tahu berapa biji burger kah
yang aku boleh abiskan dalam satu malam)

tapi  kan aku tak besar pun
tak payah diet pun
kecik je :)
ni disebabkan high metabolism
 
teringat peristiwa kat hospital ipoh minggu lepas

aku menziarahi mak cik aku kat sana
then dia tanye mak aku 
ni anak dara tingkatan berapa?
ape.....
"la ingatkan tingkatan satu"

(--")
tak pe da biasa dah dengan ungkapan sedemikian

AWET MUDA la kata kan hahahahaha


tapi Hasni selalu bangkang bila aku cakap mcm tu
 ni bukan AWET MUDA ni maknanye
muka ko tak matured langsung 


bior lerr..
nanty umo 25 orang ingat baru abes SPM
tak payah cucuk botox nak muka muda

~heeee

see abah pun dah tak sanggup tgk anak dara dia makan tak henti2
hahahaha 

2 comments :

ieLa yaaCoB said...

ish3..udah2 la mknnyee..p ak kuat gak mkn...n snang je nek bdn..xtau nk krus cmne da..ehehe

dyenuurfa ,18 said...

xyah kurus da..
cetu pun da cukup comel
~heeee
:)