Friday, November 19, 2010

fatin nak kutuk cik ika ni :)

hari itu kan cik ika tanye mase kiteorg otw nak beli makanan
cik tin cik tin dalam blog cik tin 
ade kutuk kami tak?

aku jawab
hah..banyak giler fatin kutuk ika

cik ika:
betul ke?

cik tin:
betul la g r buka blog fatin?

cik ika:
cik tin kutuk kami apa?
apa kami buat :(

cik tin
ntah..saje je suke kutuk ika

dan aku biarkan dia terdiam penuh
persoalan ???

haha..ika ni
mane ade fatin kutuk ika la..
and ni la post pertama fatin tulis pasal ika

:)

ika dont worry kalau fatin nak kutuk ika pun fatin kutuk depan2
tak main la kutuk belakang-belakang :)) haha

fatin suka sgt bila
ika tegur fatin hari tu  pasal baju :)

 walaupun ia sangat lembut dan penuh makna
kalau bende dah betul fatin terima je pandangan tu..
and fatin harap begitu la sebaliknya nanti :)



No comments :