Thursday, November 18, 2010

eh saya bukan macam tu la (- -")





ok itu mesej yang aku dapat kt facebook
uhukuhuk
terbatuk-batuk aku baca bende tu




TYRA!!! kita bukan lisbon kan
haiya ini tyra kawan baik saya
sudah kenal manyak lama
dari sekolah rendah

kenapa buat relationship status macam tu?
sebab kiteorang gedik  je haha
kan-kan tyra...

em aku rasa ramai je member member aku
buat macam tu 
tapi mungkin sebab penghantar mesej ni
orang luar maksudnya bukan MALAYSIAN 
maybe dia ambil serius mengenai itu (--")
sebab dia saudara sesama ISLAM
segan aku -.-


serba sedikit tentang si penghantar mesej
actually penghantar mesej ni orang pakistan 
pak cik ni tua 4 tahun dari ABAH
betul la da macam bapak aku da


hah macam mana kenal?
em dulu-dulu aku ni suka ym
tetiba dia add
pastu bila tanye pasal umur
aku cakap 16 tahun masa tu
dia kecewa dengan aku 
dia cakap napa aku tipu kat profile account yahoo
sebab kat profile tu umur aku 41 tahun
aku yang agak terkeliru time tu
meminta maaf maybe ade kesalahan teknikal kat situ

pak cik ni cakap aku dah sebaya macam anak dia
bila dia tahu aku duduk MALAYSIA
dia mula bercerita mengenai kerjaya dia
yang kadang-kadang memerlukan dia fly ke KUALA LUMPUR
untuk menghadiri seminar 

ohh..beberapa kali gak aku ym dengan dia
tu pun kadang-kadang kejap je
sebab dia tegur aku kenapa tak tidur lagi masa tu
sebab waktu malaysia yang dah pukul 3 pg
selalu yang pak cik ni tanya
 pasal study je la em
pasal PERAK kat mane
sebab dia tahu pasal KL jer :)

ohh..bila aku mula daftar account fb
dia antara orang terawal ADD aku
hmm...maybe dia dapat acc fb aku guna
friend finder kot..

masa aku tgk2 FB pak cik ni
rasanya dia bussinessman kot
sbb background company 
dgn latar belakang education
pun dia letak 
lagi satu kat account dia
ada list anak-anak dia 
and isteri dia sekali :)




p/s: kalau orang lain dapat kawan yang sebaya aku pulak dapat kawan yang sebaya dengan bapak aku....-.-'
em aku pun da menerangkan status sebenar aku kat pak cik tu..sorry kali ni memang aku yang letak status tu yang pasal umur kat ym memang aku tak tahu ape2 -.-'


No comments :