Saturday, November 6, 2010

dating yang tak jadi :(

salam

dengan segan silu nye
aku menulis post ini
sepuluh jari ku pohon
memohon ampun dan maaf
kepada orang tersebut kerana
terpaksa menCANCEL kan kehadiran ku
iskiskiskisk
untuk berDATING dengannya pada hari ini 
:(

tu la..
dulu2 ...
tak dapat datang sebab
  tak da driver nak hantar

now dah de lesen
sori tak de transport la pulak

sekali lagi  aku memohon maaf  :(
aku taw ni bukan kali pertama aku tak dapat datang

ko tetap kawan aku
walau jauh di MATA ko dekat di HATI aku
ece


sori aku curi pic ni tak minta izin

 janganlah marah
tengok tu malu2 nak pandang aku


sori taw liya
takde rezeki lagi nak jumpa
jangan serik nak kawan dengan aku

em aku da malu nak berjanji dengan ko
tapi
ko TETAP sahabat AKU



p/s: aku ingat lagi mase kite 3 lili dulu-dulu ko pernah cakap kalau aku kawen ko nak jadi pengapit aku.. 
      liya aku tak lupa taw :) aku tak lupa kawan..hmm

( kantoi kecik2 da piki kawen segan segan..hee)
(--")