Saturday, October 30, 2010

tisha again haish :)


1318 sabtu 301010
aku baru balik dari convo tisha
aha
actually majlis penyampaian sijil
TABIKA
hmm..mmg penat sbb kene 
berdiri sepanjang hari..


dengan ramainye orang
ni baru bdk tadika nye convo 
kalau betul nye hmm tak tawu la cene

kalau tanye cik tisha apa yang dia nak jadi bila besar nanti

"tisha nak jadi doktor gigi"

bila tanye lagi kenapa doktor gigi?
"sebab kene cabut gigi orang je"


wahwahwah kecik2 sudah piki macam tu ye 
sudah mempunyai cita2 yang lebih specific
 
~perjalanan kamu berdua yang  masih panjang   
20 tahun lagi ..... 





para ibu yang sibuk memastikan anak 
mereka sempurna di mata sebelum menaiki pentas
kalau dah besar nanti jangan lupa 
jasa jasa insan di belakang tu ye dik
(pesan untuk diri aku sekali ece )

(--") sempat lagi


ok2 sudah aku tak mahu merapu lebih 
panjang lebar..

aku nak g lunch
gtg

salam :)

No comments :