Tuesday, October 26, 2010

semester satu dah abis (^.^)

pertama sekali
bagi salam

ok assalamualaikum.. :)

ye aku tahu aku agak terlambat untuk meraikan
apabila berkahirnya sudah sem1
ye2 budak asasi da lame bercuti
dorang pun da jemu da duk umah
aku baru nak meraikan

tu la ko sape suruh tak masuk asasi

haha..biarla 
bende da lepas kan 
aku tahu setiap yang terjadi mesti ada hikmah 

bak yana cakap
"ALLAH plans better"

mula2 mengadu kat ibu..
ala budak asasi da lama da balik

pastu ibu cakap

"eleh akak balik tiap2 minggu belum
campur darab bahagi cuti yang amek sendiri
macam matrik abah punye je akak buat 
nak balik pagi petang skip kelas
sampai pak gaurd pun da kenal
muka balik pagi isnin
tu kalau kira cuti dah lebih dari budak asasi"

hahaha..yes betul2..

(my rummete cakap)
ayah kita cakap matrik susah..
tapi itu yang bagus..
kita jadi lebih tough
(--") ye jadi lebih tough
sesangat !!







haha..
blum lagi abes paper
kiteorang dah dapat jadual sem 2
dgn barisan pensyarah yang baru
peh.....TERBAIK! bak ika cakap sambil
thumb up haha !!





2 comments :

liyana nabihah ikhsan said...

mantapp nampaknya jadual baru. mcm bz je makcik kita ni.

dyenuurfa ,18 said...

em tawu takpe
dulu2 jadual nuur
kdg2 petang tu free
ni gap mase 1 jam tuk lunch je la
takpe la bersysah dahulu :)